Οι διαφημίσεις πολλές φορές θέλουν να μας κάνουν "πλύση εγκεφάλου". Θέλουν, δηλαδή, να μας επηρεάσουν τόισο βαθιά, να καθοδηγήσουν τη σκέψη μας, ώστε να μας πείσουν για την αξία του προϊόντος που διαφημίζουν, παρά την αντίθετη άποψη που μπορεί να είχαμε στην αρχή.
Μ' αυτόν τον τρόπο όχι μόνο μας παραπλανούν, αλλά χάνουμε την κριτική μας ικανότητα και μπορεί να δεχόμαστε ό,τι μας λένε, χωρίς να εξετάζουμε αν είναι σωστό ή όχι.
Για να το πετύχουν αυτό, χρησιμοποιούν την εικόνα, τον ήχο και φυσικά την επανάληψη της διαφήμισης πολλές φορές.
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Ορθογραφία της συνοπτικής προστακτικής
Για τους γενικούς κανόνες που αφορούν στην ορθογραφία του β' πληθυντικού προσώπου της συνοπτικής προστακτικής, βλ. το ανάλογο θέμα στο μάθημα Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Ενότητα 11).
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
Το αντικείμενο του ρήματος
Για το αντικείμενο του ρήματος (τι είναι, πώς το βρίσκουμε, ποιες είναι οι μορφές του), βλ. το ανάλογο θέμα στο μάθημα Εγώ σε συναυλία; (Ενότητα 7).
Ευθύς και ο πλάγιος λόγος
Για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο (τι είναι και πώς μετατρέπουμε το ένα είδος λόγου στο άλλο) βλ. το ανάλογο θέμα στο μάθημα Ιστορίες με φίλους (Ενότητα 6).
Οι αιτιολογικές προτάσεις
Για τις αιτιολογικές προτάσεις βλ. το ανάλογο θέμα στο μάθημα Ιστορίες με ζώα (Ενότητα 4).